Valdantieji nusitaikė į Kaišiadorių gatves?

Apie Kaišiadorių Kęstučio gatvės likimą „Kaišiadorių žinios“ rašė jau ne vieną kartą – publikavome ir jausmingus skaitytojų laiškus, vėliau patys skaičiavome neįsisavintus pinigus. Panašu, kad tai it vietos valdžios išburtas prakeiksmas, ilgam gyventi išdarkytoje gatvėje  – pavasarį Kęstučio gatvė pasitinka taip pat, balose ir purve.

Strigusi Kęstučio gatvės rekonstrukcija su laiku net apaugo savitomis sąmokslo teorijomis – buvo kalbama, kad taip valdantieji keršija šioje gatvėje gyvenančiai politikei Ritai Gliaudelienei už nepatogius balsavimus. Šiek tiek logikos yra – gatvės, kuriose gyvena politikai, paprastai, remontuojamos ganėtinai greitai.

Tačiau klampoti purvais priversta ne tik Kęstučio gatvėje gyvenanti politikė, kenčia visa bendruomenė. Mes bendravome su savivaldybės tarybos narės Ritos Gliaudelienės sutuoktiniu Algirdu. Pastarasis pastebi, kad gatvės gyventojai dabar yra it kokių žaidimų įkaitai. Štai gatvės gyventojas D. Tamulevičius buvo užklausęs savivaldybės tarnautojų dėl gatvės likimo, tačiau atsakymų nesulaukė. Kol kas, gatvė murkdosi purvyne, taškomos verandos, trūkinėja senesnių namų pamatai neliko šaligatvių.

Vietos bendruomenę neramina ir siekis padaryti šioje gatvėje dvipusį eismą. Tai irgi keista – kažkada užsakytos studijos rekomendavo visai kitokį transporto srautų organizavimą. Dar 2014 metų spalio 10 dieną Kaišiadorių rajono savivaldybės saugaus eismo komisija svarstė klausimą dėl transporto eismo Kaišiadorių miesto Algirdo, Birutės, Bažnyčios, Kęstučio, T. Brazio ir Gedimino gatvėse. Posėdžio metu Kelių ir transporto tyrimo instituto Saugaus eismo skyriaus viršininkas Mindaugas Katkus pristatė Kaišiadorių miesto gatvių mini tinklo studiją, kurioje pateiktos trumpalaikės ir ilgalaikės perspektyvos, kaip išskirstyti eismo srautus minėtose gatvėse. Trumpalaikėje perspektyvoje vienas iš būdų tolygiau paskirstyti transporto eismo srautą – tai Kęstučio gatvėje formuoti vienpusį eismą, vykstantį kryptimi nuo sankryžos su Kęstučio ir  T. Brazio gatvėmis, link susikirtimo su Birutės gatve, o Birutės gatvėje palikti esamą dvipusį automobilių transporto eismą. Šiam pasiūlymui Saugaus eismo komisija tuomet vieningai pritarė. Kam tuomet reikėjo investuoti pinigus į studiją, jei dabartinė valdžia radikaliai pakeitė savo nuomonę?

Ir dar viena svarbi detalė. Dėl strigusios gatvės rekonstrukcijos vien pernai Kaišiadorys neįsisavino 192 tūkst. eurų tikslinio finansavimo lėšų. Į miestą atkeliavę pinigai iškeliavo atgal. Tačiau panašu, valdantiesiems tai visiškai nesvarbu. Juk tvarkant gatves, tiesiant kelius yra tiek puikių galimybių papildyti ir savo kišenes. Ir kas galėtų paneigti, kad gatvės rekonstrukcija vilkinama ne dėl šios paprastos priežasties?

 

3 komentarai temoje “Valdantieji nusitaikė į Kaišiadorių gatves?

  • 2018 kovo 26 at 20:55
    Permalink

    Tikimės, kad nė vienas tūlas kaišiadorietis kartas nuo karto užtraukia dainą „Per Klausučių ūlitėlę bridau gilų purvinėlį,………………., neisi pėsčia į bažnyčią, pakinkysiu tau telyčią………..“ . Bet yra ant Kaišiadorių savibledos gatvė, kur neįveikiami purvynai ne tik kokį gyvulį pasikinkius, bet jos neįveikia net vikšriniai „Stalinecai“. Ir visa tai dėl mūsų valdžios iššvaistytų pinigų.Kaip Vilniaus biurokratams hemorojus yra A.Zuokas, taip mūsiškiams yra R.Gliaudelienė. Vien dėl to, kad visų mylima ir gerbiama daktarka, Zuoko partijos atstovė, balsuoja taip kaip liepia sąžinė, o ne kaip yra naudinga merui ir vietiniams Č.Nevieros bolševikams. Suprantame kaip nesmagiai jaučiasi gerbiama gydytoja R.Gliaudelienė, kad dėl jos sąžiningumo turi kentėti ir kaimynai.

    Atsakyti
  • 2018 kovo 25 at 15:45
    Permalink

    Viešpatie, kai pagalvoji kokie cinikai sėdi mūsų krašto valdžioje. Šiai gatvei skirtus pinigus išleido asfaltui link Kriaučiškių ežero, kur ponas Radvila važinėja. Kur ponai važinėja ten ir gatves remontuoja. Štai savaitgalį važiavau į Čiobiškes pas giminaičius-kelias apgailėtino stovio, nors mašinų srautai tikrai dideli. Nerūpi rajono valdžiai eiliniai gyventojai.

    Atsakyti
    • 2018 kovo 26 at 20:43
      Permalink

      Teisingas pastebėjimas, ten tikrai reikia asfalto juk per keltą keliasi daug užsieniečių, o asfaltuoja ten kur visai nereikia

      Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *