,        ,
            /(        )`
            \ \___   / |
            /- _  `-/  '
           (/\/ \ \   /\
           / /   | `    \
           O O   ) /    |
           `-^--'`<     '
          (_.)  _  )   /
           `.___/`    /
             `-----' /
<----.     __ / __   \
<----|====O)))==) \) /====
<----'    `--' `.__,' \
             |        |
              \       /
        ______( (_  / \______
      ,'  ,-----'   |        \
      `--{__________)        \/
		
		
<<>>Stemped By B0c4H_Id30T<<>>	

Mungkin aku bukan yang terbaik untuk mu dan keluarga mu tapi aku berusaha menjadi yang terbaik buwat kamu dan keluargamu
kamu menjadi milik ku hanya lah terpaksa keluargamu baik kepada ku juga karena terpaksa
aku tidak akan pernah menjadi yang terbaik untuk mu dan keluarga mu :(
semoga dirimu dan keluargamu bisa menerima aku apadanya :)
jika tidak bisa menerima aku apa adanya aku rela dan ikhlas menjauh dari mu hanya untuk membuat kamu dan keluargamu bahagia :)

We Are : Manusia Berdendang | AShura | B0c4H_Id30T | Kayuza404 | ./Mr.Greetz69 | ./Mr.0C35 | Jilan404 | Effect | Monkey B Luffy

Greetz : Badut_Galau | VrCy | Mr.Z | Cowok Tersakiti Team 
Vasario 16-oji lietuviams svarbesnė, tačiau Šv. Valentino dienai išleidžia daugiau – Kaišiadorių žinios

Vasario 16-oji lietuviams svarbesnė, tačiau Šv. Valentino dienai išleidžia daugiau

Lyginant didžiąsias vasario mėnesio šventes, beveik pusė – apie 40 proc. – šalies gyventojų sako daugiau reikšmės teikiantys Vasario 16-osios – Lietuvos valstybės atkūrimo dienos – šventei. Ir nors Šv. Valentino dienos lietuviai sako pernelyg nesureikšminantys, jų apsipirkimo įpročiai rodo ką kita. Kai kurie gyventojai mylimųjų dovanoms negaili išleisti ir 50 eurų ar daugiau. Tokius rezultatus atskleidė prekybos tinklo „Maxima“ atlikta apklausa.

„Tiek viena, tiek kita šventė užima svarbią vietą lietuvių sąmonėje. Tiesa, pasaulinės tendencijos neaplenkia ir Lietuvos, todėl vis daugiau gyventojų, ypač jaunimo, kasmet stengiasi ypatingai paminėti Įsimylėjėlių dieną ir nori palepinti savo antrąsias puses tiek maloniomis dovanomis, tiek ypatingesniu maistu. Tuo tarpu Valstybės atkūrimo dieną lietuviai vis dar linkę minėti santūriau, labiau susikaupę“, pastebi bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Remiantis apklausos duomenimis, kasmet Vasario 16-osios šventę mini apie 69 proc. lietuvių, kai Valentino dieną teigia švenčiantys kiek daugiau nei 66 proc. Ir nors beveik trečdalis sako, kad abi šios šventės vienodai svarbios, tarptautinei Įsimylėjėlių dienai gyventojai rengiasi dėmesingiau. Pastarajai iš anksto ruošiasi 41 proc. apklausos dalyvių, Vasario 16-ąjai 8 proc.

Šia proga lietuviai negaili ir dovanų. Romantiškomis dovanomis savo antrąsias puses kasmet džiugina kiek daugiau nei 56 proc. šalies gyventojų. Dažniausiai dovanoja saldainius ir saldainių dėžutes – taip elgiasi net 42 proc. 28 proc. dovanoja mielas romantiškas smulkmenas, 19 proc. – apatinį trikotažą. Dar 19 proc. sako savo antrąją pusę palepinantys gurmaniškais užkandžiais. Kai kurie šalies gyventojai tam negaili išleisti 50 eurų ir daugiau, tiesa didžioji dalis romantiškoms dovanoms skiria nuo 11 iki 50 eurų.

Įdomu tai, kad kas ketvirtas šalies gyventojas šią dieną ypatingą dėmesį skiria pusryčiams. Šventinius pusryčius savo mylimiesiems sako ruošiantys 37 proc. lietuvių. Kiek daugiau nei ketvirtadalis – 26 proc. – Valentino dienos proga vakarieniauja mieste, apie 15 proc. eina į kiną, 17 proc. sako mieliau laiką romantiškai leidžiantys namuose.

Lietuvos valstybės atkūrimo dieną teigia minintis kas septintas šalies gyventojas. Tiesa, tądien vykstančiuose renginiuose lankosi tik 17 proc.

Dovanas artimiesiems ar draugams šia proga dovanoja kas dešimtas šalies gyventojas. Dažniausiai tai smulkūs valstybės atributika pažymėti aksesuarai – raktų pakabukai, ženkliukai su šalies vėliava ar Vyčiu, taip pat tradicinis lietuviškas maistas. Tiesa, Vasario 16-osios dovanoms šalies gyventojai linkę išleisti mažiau – dažniausiai iki 20 eurų. Brangesnes – 50 eurų ar daugiau kainuojančias dovanas perka apie 1 proc.

Abejomis progomis šalies gyventojai sako dovanų dažniausiai ieškantys prekybos tinklų parduotuvėse bei prekybos centruose. Juose dovanas įsigyja atitinkamai kiek daugiau 56  ir 35 proc. pirkėjų. Apie 27 proc. jų ieško internetinėse parduotuvėse, kiek daugiau nei 21 proc. – specializuotose parduotuvėse.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 234 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *