Kai PR akcijos atgalios parskrenda bumerangu

Šį pirmadienį naujienų agentūra BNS išplatino pranešimą spaudai apie novatorišką merą Vytenį Tomkų. „Partnerio turiniu“ (galimai mokama vieta) pažymėtoje publikacijoje Kaišiadorių merui buvo suteikta tribūna pasidžiaugti pozityviu jaunimu, nauja rinkėjų karta ir nutrūktgalviškomis ateities vizijomis su oro uostu vidury Lietuvos laukų.

Ant panašaus grėblio kažkada jau lipo Kaišiadorių rajono savivaldybės tarybos narys Algimantas Radvila, kai prieš nerdamas i gilesnius politinių nuotykių vandenis nusprendė išsipirkti gerą poziciją viename iš lyderiaujančių portalų. Tuo tarpu Vytenio Tomkaus šios dienos viešųjų ryšių akcija iš pradžių rgi atrodė be priekaištų. Kol portalo 15min.lt komentaruose neatsirado Kaišiadorių verslininko Jono Koklevičiaus nuomonė, kuri it šaltas dušas nuplovė piešiamą pozityvų paveikslą.

Žemiau publikuojame vietos verslininko komentarą – nuoskaudos laišką. Nors jis keliose vietose ir emocingai pasilenkia su mūsų bendrinės kalbos taisyklėmis, tačiau yra velnioniškai nuoširdus. Tad jūsų dėmesiui apačioje skelbiame oponento komentaro momentines ekrano kopijas:

3 thoughts on “Kai PR akcijos atgalios parskrenda bumerangu

  • 2020 3 birželio at 6:52
    Permalink

    Jonas kaip visuomet originalus. Trūksta šiam žmogeliui išprusimo. Rašinėja nesąmones.Per tokius ,,verslinykus“ stringa planai, įgyvendinimo terminai ištęsiami.

    Reply
    • 2020 8 birželio at 5:47
      Permalink

      Svarbu, kad netrūksta išprusimo V. Tomkui ir M. Nasevičiui kaip ant svetimos birkos į rojų nujot, bet bėda ta, kad šiem dviem stinga sąžinė ir net labai stinga.

      Reply
    • 2020 9 birželio at 7:52
      Permalink

      Petrai, kokie planai stringa, gal pinigų plovimo ir atkatų gavimo?

      Reply

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *